Searching...
Wednesday 12 February 2014
00:08 0

Panas! Tasha shila nafi bercumbu dengan kekasih !

Tasha Shila menafikan tuduhan yang dilemparkan kepadanya baru baru ni yang menyatakan bahawa dia dan kekasih "Muay Thai"nya bercumbu di Anugerah Meletop ERA . Macam tak logik je kan . Pasai taknya depan orang ramai takkan depa nak perkara macam tu kan . Sapa la duk buat cerita ni . Tak pasai pasai dapat dosa free jah .

"Takkan saya bercium depan orang dalam majlis macam itu? Saya ini masih waras dan sensitif lagilah untuk buat benda macam itu. Takkanlah di acara macam itu dan depan khalayak pulak saya nak buat begitu?
Cukup-cukuplah (menuduh). Susah kalau orang mulut tempayan memang payah nak tutup, ada saja benda nak ditimbulkan. Saya sentiasa sedar dan peka batas-batas agama dan status sebagai selebriti.
Saya sendiri tak tahu atau perasaan jika bercium dengan Han (dalam majlis) tapi secara logik, takkan nak buat macam itu" -kata Tasha Shila kat akhbar metro 

0 comments:

Post a Comment