Searching...
Wednesday 12 February 2014
00:24 0

PAnas! Respon Neelofa atas isu pakaiannya .

Berkenaan dengan isu pakaian sendatnya baru baru ini di Anugerah Meletop ERA yang mendapat kritikan hebat daripada peminatnya , Neelofa engan mengulas lanjut perkara itu kerana melibatkan banyak pihak .

Dey macha , Orang suh makan taik lu makan taik jugak ke . Dah tahu pakaian tu macam taik nak pakai jugak pasaipa .

"Saya tak nak panjangkan isu ini. Daripada salah bagi kenyataan yang akan jadi lagi teruk atau besar, lebih baik saya tidak beri komen lanjut.
Kalau itu (pakaian) keputusan saya seorang, saya ok tapi ini membabitkan banyak pihak. Saya tak baca persendaan peminat, cuma apa saya dapat tengok apabila orang hantar di WhatsApp.
Apa yang dipaparkan di media sosial, saya tak buka langsung." -katanya

0 comments:

Post a Comment